Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 4 juni 2014

Vilken unge ,,,,


Då det ju i kalendern var röd dag så passade ju vi på att hämta lilla godingen tidigare 

Och med facit i handen så var hon ju kvar en dag extra dvs till måndag 

Farfar tog ansvar att hon kom till dagis  då jag drog mot jobbet på morgonen 

Jaja i solsken hämtade jag henne tillsammans med  min mammai torsdags 

Stannade till i garaget hos grabbarna , men sedan ville hon ju hem och gunga och hoppa studsmatta 

Festivalen var ju på ingång här i Hultsfred så självklart fixade hon frillan 




Ha ha 

Kan inte förstå vart tiden försvinner 




Herregud vad hon körde med Marize  ha ha

Helgen bjöd även på husvagn , damm , adrenalin kommer i annat inlägg 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar