Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 26 juni 2014

Vad är detta nu då


Antingen så vill någon mig illa eller så är inte kroppen nöjd med mig just nu ??

VAD GÖR JAG FÖR FEL 




Jag har vaknat med huvudvärk  2 dagar & jag som typ bara har ont i huvudet enstaka ggr/ år 


Och så jäkla seg när klockan ringer , kroppen är så trött 
Så det är ju tur jag vet vägen till köket & kaffet 


Jag vet att jag använt denna bilden innan

Men det känns faktiskt som detta snart är nödvändigt

                                           och ni som vet något om mina intressen 

förstår nog att detta ?????????????????????

kommer helt olägligt just nu
nästan          
                                    KATASTROF 

jAG SOM JU SÅ GÄRNA VILLE VARA PÅ DENNA TJEJ


HA HA

Men men jag bryter väl inte hop för detta utan

Dagarna rullar på , vardagen är typ samma , rasta hunden , tvätta , kolla posten ,,,  ,,,  ,,,   ,,,,

                                    iofs har ju jag semester !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Som om världen stannar pga det  !!!!!!

Nog med gnäll  eller ???

Jag ska eller får  återigen smila upp mig på grund av denna 
härliga 

Fejjan 


Gillar verkligen vissa kommentarer
ha ha
Nepp säger inte vems inlägg eller vems kommentarer 

Just nu är jag också lite fundersam över lite olika övriga 
"sociala sidor "

Hur svarar man & hur frågar man 
Japp lilla bitska Bisan står ju där bakom gardinen 

Annars då !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jodå 

Ska skruva upp intresset lite & köra en liten utmaning till helgen 

Och kvällen bjuder även upp till träff inom min egen klubb ,,,

ha en bra dag ev , återkommer jag 

//


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar