Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 4 juni 2014

Nu kommer det ,,,,,


För att ni inte ska tröttna så kan jag försöka att " dela upp " mina tankar   så kan ni ju läsa det som känns rätt för er
ha ha

Även att lite inlägg kommer här på sidan så vet jag knappt vad som är intressant för er läsare
och så kan jag känna att jag kanske missat något som jag sagt ska komma senare ?

jaja min blogg & mina missar isf



Jobbet 
Just det som jag ibland bara gnäller över ,,  men är just nu så trött på massa saker , iofs mina dagar ska jag inte klaga över mitt upplägg fungerar så bra och brukaren trivs .
Men just schema ser jag nästan rött bara jag tänker på
jodå fram till  v 40 är klar också eller iaf önskat 
även om det faktiskt inte ska kallas så . Jag ska snart jobba en hel helg dvs fredag , lördag , söndag
minns inte när jag gjorde det senast faktiskt 

Någon av mina dagar 


Folkracen 

Har jag fortfarande varmt hjärta för 

Vi jobbar med vårt Semesterrace , går lite upp & framåt 
Jag är uppbokad på en 2-dagars innan vi är där 

Vi har helgen som passerat varit iväg med husvagnen , lördagen som passerade har jag inte mycket / många kommentarer om men söndagen  tänk om man kunde radera och göra om !!!!!!!!
det var saker som körde ihop sig , tyvärr lnte mycket att göra åt 
Och personer som retade upp mig så jag tyvärr gjordes  en miss med startande sorry . Nej jag säger inte jag är felfri eller kan gå vidare ,,, men 
Personer som inte har samma energi som jag
 ha ha
hänger inte ut någon men vissa saker hade kunnat hanteras snabbare & bättre 
Tänker inte bli sentimental 
Men var skönt att se en ""kollega  "

Och resultaten för grabbarna blev 3:a resp 5:a i A- finalerna 
Bilen höll faktiskt bra 



Familjen
Tänker inte låta bitter , men 
Faan tiden räcker inte till 
   & när ungdomarna väljer andra saker att Göra än umgås med oss 

Ha ha 

Trädgården 

Vi skjuter upp tanken på rensning av träden kostade alldeles för mycket 

Skolan 

Är snart slut har hört på omvägar att dom slutar onsdag resp. Torsdag 

Men man ska inte tro på allt man hör , för vissa saker kan vara tagna helt utan bakgrund  

Hunden

Har inte rymt på några dagar 

Jag själv ,,

Får jag mitt Java så är jag  nöjd 
// 

2 kommentarer:

  1. Jag läste alla dina punkter jobbar du inte med samma kollegor varje gång du är iväg
    Just familjen är det livets ritual att barnen slår sig fria från sina vårdnadshavare
    Kaffe är väldigt beroende men det är du säkert medveten om

    Barnen behöver sitt lov att ladda batterierna på

    Ang hunden borde ni ha den kopplad

    SvaraRadera
  2. Anonym
    Nej inte samma kollegor varje gång , är medveten om att kaffe är beroendeframkallande MEN tänker inte sluta ha ha

    Ska försöka få dom att ladda på lovet
    Hunden är kopplad ibland

    SvaraRadera