Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 5 juni 2014

Selfie & annat


Ha ha 
Det höll på att bli "delfin " som rubrik 

Denna stavnings kontroll kan ställa till det 
Jaja 


Jag jobbar på att förbättra mig 
Utseendet funkar väl 
"Bakom mina solglasögon " 



Dessa gillar jag på 2 sista bilderna 
Även att maken inte delar samma "glädje " 

På instagram såg jag  en bild på Sara (stavning) 
Som  var med i Biggestloser 

Herregud vilken förvandling 
Visst såg jag henne i finalen på  tv 
Men den sminkningen var ju pinsam 

      Menar ansiktet = fläckig / orange 

Funderar på om #selfie bara är ansikte ?? 

Det borde vara hela kroppen 
Eller  inte 
För då kunde jag nog lägga ner både här & där ,,,

Jaja 
Annat tillfälle / andra bilder   




1 kommentar:

  1. Snygga ögon , vart har du hittat dom
    Gällande stavningskontrollen så kan det bli helt fel om man inte är observant

    SvaraRadera