Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 18 februari 2016

18 år & körkort och rester

Japp så säger man 


Här är han ca 5-7 timmar gammal 
Fick fråga maken ser han ut så där 
Han liknar iaf sin morfar 

Så min lilla Fille blev 18år natten till lördag 02:15 
(Född fredagen 13:e) ha ha 

Är lnte gipsad på armen . 
Utan skydd för dropp slang - penicillin kur 

Utbildning på måndagen & studiebesök och lnfo inför sommarjobb 2016 tisdag
 gjorde ju att 
enbart  teori *2 Hanns  med denna 
dagen 

Men tog lnte så lång stund onsdag morgon innan information kom 
  
Grattis vår fina pojk 
Var rädd om dig nu och gärna bilen 

--- 
Nytt ämne 

Jag är ju tyvärr en Person som  kan köra 100% speedad på kaffe ,??? 

Men särskilt bra för hälsan är det kanske inte 
Dock märker jag Ju det på Cm och även vågen 
(Tjocka dubbelhakan ) 
     
    Nepp inte Alls bitter !!!!' 

Jag är JAG iaf 

Men men har ju iaf med mig mat till jobbet då schemat säger 13 timmar 

otroligt gott på söndagen 
Grillat kött från  18-års festen Som var på lördagen  hemma 

----
Nytt ämne 
Härmar just nu ägaren av Meekatt 

 Skjut mig PGA 
??? 

En jäkla massa på något område 

Ska lnte hänga ut någon men ibland undre  jag varför man ska framställa sig själv  på ett sätt som faktiskt inte blir bra i " slutändan "

JAJA känns det bra för den så låt gå 

---
Blandat och huller om buller /innan &  nytt ämne ,,,? 

fick frågan idag iaf 
Tycker du om att vara här på jobbet !!???
 
Anledningen var 

Vi var där innan vårt möte & även efter vårt möte jag och ,, 

Iofs ska man väl inte tacka nej  till extra timmar 

Men 

No comments ang det 

Annars tror jag livet rullar på med allt vad det nu ska  innehålla hos oss 

Ska snart vara lite ledig 
Dock verkar det som Maken inte närvarar under min ledighet 
Ha ha 

Snacka om motsatta tider för det vi säger arbete 

Kanske jag iaf kan förgylla någon dag med annat 

SOM VAR SÅ LÄÄÄÄÄÄÄNGGGEEEE
SEDAN 

Nep
Nu det nog dax att fixa sysslor i hushållet 

Ciao på Er  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar