Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 29 februari 2016

Jag vände mig om MEN arslet var fortfarande där bak ,,,


Min lilla to do lista försvann 
 Bildresultat för to do list

eller anteckningar kanske är bättre ord . Japp jag är ju bara människa dock  fick / får ju kontrollbehovet sig en känga
Bildresultat för känga

eller bitska Bisan är sur på sig själv !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jaja nu är det så och så får det vara

ANNARS SÅ 
Rullar de väl på #vardagenpåhelgerna

 GOOO Fillen

Denna kombination väntade på mig utanför jobbet igår & nästan hela familjen satt i
största sonen jobbade tydligen , iofs är han ju inte hemma hos oss så mycket längre
lite lycklig och varm inombords blev jag faktiskt iaf

  GOOO Nellie & Emelie
Detta kan bli härligt 

- - - - - - - - - - - - - - - - 

IDAG ÄR DET En ledig dag (iaf från kommunala arbetet för mig ) 
och 1:a dagen  efter sportlov och jobbarhelg OCH sista fixet på schema ska justeras 
och VARDAGEN ÄR HÄR OCH DEN 

BlandaR jag ju med tidigare text +
 massa tvätt efter att maken varit borta 1 vecka och jag rensat dotterns  golv !!!!!!
OCH  hunden behövde luft och  diskmaskinen ska fyllas 
           

     DOCK 
blir det rester till middag idag så butiken kanske jag inte behöver besöka 

Bildresultat för dans
ha ha


Nu blir det iaf lite kaffe

Ciao på er


1 kommentar:

  1. Hej hoppas du vet att det inte är bra med för mycket kontrollbehov för vår omgivning dvs man kan ställa sig i dålig dager själv om man har högaktat på sig själv

    SvaraRadera