Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 23 februari 2016

Ingen klocka som ringde


Jahop V 8 i kalendern i vårt område är det sportlov ,,

Eller vi kan börja med avslut på söndagen 

Släppte av maken i Vimmerby då han skulle iväg med jobbet OCH  
Sä var det bara vänta på 
dessa incheckning på olika Best western hotell
Ha ha 
Kan vara så att bara några av er hänger med nu 

Maken Körde en sådan i lördags
   Till mångas förvåning 
 
Och här är det ju 

Självklart så sköter vi inte vardagen och familjen / samtalen över fejjan 
Utan samtalade senare under kvällen och öven innan godnatt 

Men men kan ju säga att det blev ju väldigt tomt 
Hemma denna kväll 
 
Tur hunden inte kan prata /skicka sms eller messenger !!

ÅÅÅ vad jag zappade 
Bland kanalerna 
Ha ha
Kollade bloggar , fejjan & instagram 
Men så skönt att inte behöva STÄLLA
KLOCKAN 
Och maken hade väl säkert beställt väckning i receptionen 
FÖR HAN SMS  iaf att han var på väg mot frukost ,, 

Jaja 
Innan 09;20 måndag  V 8 
Var ungdomarna hemma igen 

Men vilken slappDag 


MysByxan stannade kvar på mig hela dagen !!!! 

Japp jag handlade frukost i dom & håret snabbt ihop knutet eller slapp toffs 

Kan även Säga att denna vecka kommer vara sparsamt strukturerat 

Även Om mitt intresse #vardagenpåhelgerna tagit lite tid måndag (igår ) och typ 70%  kan Jag skriva check på 
Bara lite finjusteringar 
ELLER 
En jäkla  stor post är tom fortfarande

????? 

Jaja 

Kvällen igår var typ som vanligt innan hunden fattar den inte ska vara där eller att husse inte kommer 
 
Själv passade jag på att Zappa  något att somna till 
Medans lilla dottern plötsligt skulle vara som Pippi Långstrump 

    Jag höll på att bita henne i 
     tån flera ggr 


Herregud 
Vad ska man säga ,,, 

Kanske denna känsla kan komma denna vecka 
#sportlov
#ledig
#ungdomar 

#saknarmaken 

Men men 

Kanske dax  att tänka på kvällen 
Eller eftermiddag 
Mat
Kaffe 
Slapp 
Tv
Kaffe
Tv
Kaffe 

Lite föreningsjobb ,,. 

Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar