Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 9 februari 2016

71 dagars semester


Jodå jag gillar VISST  mitt jobb och att jag fått "fördelen" att 
fördela  lite arbete mellan 3 personer

MEN just nu ( precis just nu ) är det otroligt lockande att använda alla dagar
   

Japp semester schema på ingång 
 men som kanske syns 
Är det tomt 

Och så ska det förbli 
Iaf 1 vecka 

Nepp dåligt med planer över semestern då jag har tidig semester iår så går väldigt många dagar åt innan vi ens är där 

Iaf om jag ska gå på tidigare erfarenheter

Jaja 

Nu kaffe & vässa blyertspennan och fylla i lite 
#vardagenpåhelgerna 
 #kalender2016

Brukar vara lättast så ,,, 

Denna bild är ju så långt ifrån mig som det bara går 


Och ibland stör jag mig på folk som är tvärtom mot mig själv 
Ha ha 

Japp inom något område är hon framme 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar