Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 25 februari 2016

Denna bild ( nr 2) LJUGER & lite annat ,,,


Ibland när jag på något sätt känner för att " göra " något  lägga ut på instagram eller då här på bloggen så  kan jag Googla,,,
 så gjorde jag ju detta tillfälle också . Jag kände mig lite off & ensammast i världen ,,,  även att jag ju hade sällskap av hunden men han säger ju inte alltid så mycket förutom att morra åt folk som råkar gå förbi utanför hos oss 


dvs  han är inte världens roligaste sällskap & så snarkar han jättehögt



Men nog om hunden just nu 
Bildresultat för gräsänka
 DENNA BILD  kom upp när jag sökte gräsänka 
så där känner jag absolut inte

Jag vart nästan förbannad när jag insåg att någon ju använt sig utav denna bilden på sin egen
gräsänklings tid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha ha , skojar lite klart jag fattar att det finns folk som gillar " egentid  / ensamtid "

Och just detta med ensamtid verkar vara mitt dilemma detta lovet  eller även dotterns 

Sonen lyser lite med sin frånvaro MEN INTE GENOM ATT SLÖSA BENSIN PENGAR 

DETTA LADE JAG UT PÅ FEJJAN 


Är så GRYMT stolt över Felix 👊🏻👊🏻 3:e dagen / kvällen i rad är han och fixar med Nellie och Emelies folkracebil



Nellie har en underbar storebror ,,,,,,  som rycker in när maken / pappan i huset är på utbildning hela veckan 

oCH HÖRA ORDEN  som då kusinen nämner om honom för arbetet med bilen & annat 

mammaHJÄRTAN BLÖDER AV KÄRLEK 

Sedan så fyller han ju sin tid även att hämta grejer till sig själv  

NÄSTAN SÅ JAG SKULLE KUNNA FÄLLA EN TÅR ,,,

Min fina fillefjonka , som har en sida som vissa säkert inte ens vill se 
utan man dömt honom redan ( no comments more)

NYTT stycke ,,, 

Torsdag redan i kalendern & 1 dag kvar utav lovet . 
Igår blev det turne till Västervik lite shopping för dottern . Själv investerade jag i sköljmedel, diskborstar " snygga svarta " och  deodorant till sonen och då maken  

dock hittade jag ju absolut något jag skall skriva på önskelistan till födelsedagen 


wow vilket vinglas 

nästan så jag ville 
SKRIKA TILL katten  kolla detta måste du köpa  =Malin klicka in er på namnet .Hon förgyller ofta min vardaG 

Nepp det gör inget om ni inte gillar henne , fÖR  det finns andra som gör det OCH SÅ många som faktiskt BLIR HELT hysteriska över henne 

Varje publicitet är välkommet har hon skrivit innan 

Jaja vi släpper väl henne då hon har egen blogg 


Just idag är det torsdag & JAG KOMMER BÄNKA MIG FRAMFÖR TV 
funderar på om jag snabbt ska slänga ihop något snacks,,,,,,,,,,

Bildresultat för black widows tv3
jaja blir iaf kaffe 
serien är nog 

nÄSTAN lika bra som gåsmamman 

JAPP JAG HAR HAMNAT I TV TRÄSKET IGEN 
iofs ligger jag ju efter i både glamour & våra bästa år sedan flera veckor 
Bildresultat för gapskratta
som om det skulle gjort något 


Jag avslutade iaf v 7 att slappa till denna filmen 

Bildresultat för what happens in vegas    
Bildresultat för what happens in vegas

och så har jag kontaktat boxer och sagt fixa nu mitt kort så play kanalerna fungerar 
undrar om det hördes i chatten 
ATT JAG TRÖTTNAT på att ha boxern på 1 kanal 15 minuter för att sedan starta om !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
och det inte fungerade .
JAG HAR PROVAT FLERA GGR 

 För Julia i chatten svarade , vi ber om ursäkt för ditt problem men inom 45 minuter skall detta vara åtgärdat 

Hoppas det löst sig även att nu när det snart är helg igen så ska jag hoppa ur mysbyxan och på med dom oftast randiga kommunala kläderna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

japp lite bitter faktiskt, men bjuder på det 

MEN DET SLÄPPER SJÄLVKLART NÄR MAN SER DENNA FRÅN 2012
 

älskade godingen och då maken ,,,,

Mer om just #godingen kommer i senare inlägg och säkert något om #gudsonen också 

// PÅ ÅTERHÖRANDE 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar