Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 3 februari 2016

Snabbt & blandat


Det är snabba svängar ibland 
Maken kom som sagt hem ca 23-tiden tiden måndag efter 11 dagar ,, 

Tanken var "försöka vara ledig " några dagar nu då efter inlämning av tider mm på sitt jobb igår 

Han är inte så bra på det 
 ha ha 
eller företaget kanske är bättre att säga 

Detta fick jag av honom efter ca 30 min efter han stämplat in igår 

Men sedan hann det växla igen så nu är det Sverige jobb ist i helgen 

"Hm ledig " hur stavas det ?? 

Men  Idag tycker jag absolut om att han åkte till sitt jobb , för då kom detta 

YES !!!!!! 
 
Med blandade känslor lägger jag ut denna 

En mamma till våra vänner lämnade igår det vi kallar jordelivet , även en dotter och mormor och syster ,,,

Vila i frid M & en familj vaknar idag upp till anpassa sig till vardagen igen dvs en annorlunda 

Lättnad blandad med sorg 
Jag vet känslan när man bara har koll på andningen 

Låt smärtan försvinna och väntan är över 

Idag bjuder jag även på vad som fick " bitska Bisan " komma fram 
Eller är det den sidan med tråkig humor 

Tråkiga Tilde har fått en snopp  med grädde nu i semletider 

Ska nog ta bort henne som "vän " på instagram 
Ha ha 
Nej jag är inte näthatare 

Men inte direkt positiv anhängare till henne heller NYTT ÄMNE 

 Hm fel bild 

Nu till det som folk säger jag är bortskämd med & visst håller jag med till viss del 



1 kommentar:

  1. Tjenare på dig
    Kul blogg denna kommer jag kolla in på igen
    Vad jobbar din man med för något eftersom det verkar vara ganska så rörigt . Så du tycker inte riktigt om Tilde hihi

    SvaraRadera