Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 15 februari 2016

Nattlinne , gymnasieval och morgon kaos


Enl kalendern är det V 7 
eller hur tänkte jag där 

Vart tog veckorna vägen innan i år alltså tidigare 6 st , bör väl inte vara så svårt att lista ut 
jobb, jobb och jobb 

Då jag ju sällan Lyssnar på radio hänger jag inte med alls i "samtalen " ang vilken låt som spelas mest 
har dom söta grabbarna fördel ?

Dvs andra chansen låtarna 

2 lördagar har passerat med Mello 
Total tv tid för detta  ? 
Ca 10 minuter 

Dock missade jag lnte 
Denna persons uppträdande på "den där " gaygalan " 
medveten om dåliga bilden , men jag var ju på jobbet och såg eländet & vips upp med mobilen  

Lite synd faktiskt att  kritikern (jag) 
Ej haft tid med bedömningen ,,, 

Jo jag vet att hon inte fick vara med i tävlingen pga plagiat mm 
och stackaren fick ligga på hotellrummet med extra täcke och raggsockor 

Bildresultat för raggsockor

Kanske ska slänga upp benen i soffan och köra "play" 
inte bara för att leta efter hennes sockor !!  ???
utan att verkligen kolla in vad vi svenskar behöver skämmas över 2016 !!!!!

Och så var TIDEN INNE FÖR 
VALET av framtiden 



Herregud ,,,,,,,,   ,,,,,,,,,,,,

Vad är detta 

vart är mina små söta barn & vem har placerat dessa tonåringarna i detta huset ?


------------

Jahop snälla mamman tycker ju att " barnen " kan åka bil till skolan , så på med MysByxan och upp med håret i svans 
så åker vi ,,,,,,

Det är livsfarligt 
Bildresultat för livsfarligt gift i svamp
nästan så tanken kommer att vissa föräldrar har svamp i huvudet , vart släpper man av sina barn och hur vänder man på bilen 
NEPP JAG ÄR INTE FELFRI 

MEN IDAG KÖRDE JU INTE JAG UTAN  utan lilla Fillen reagerade på det 
och för att sedan förflytta oss från Högstadiet och mot flygfältet så åkte vi helt annan väg än vi brukar 
men jag tänkte ok, är ju han som kör 

Annars kan jag väl inte påstå kaosen är så stor hemma , utan mest vardag !!!!!!!!
sällan smärtfritt ,,,,,
Bildresultat för stressad människa

Dottern är trött och sminket blir fel , frukosten är !!  ??? helt fel 
kläderna ligger inte där dom ska göra 

Fillen kommer upp tar en kaffe med mig & sedan väntar han på lillasyster mellan 5- 15 minuter i bilen 

ha ha 

iofs börjar han 10 minuter senare än henne ,,,,, 

Är ju även måndag i kalendern och då jag ju inte heller stressar på helgerna 
så körs tvättmaskinen just nu & även mer ligger på golvet och väntar 

Diskmaskinen låter i köket 
men självklart fanns det en kopp ren till min lilla JAVA 
 , det som är lite "symbol" för mig enl vissa ,,,,,,,

Är helt ok , vill dom köra parallell mellan mig och javan 
så gör det då 

men jag är en annan person också  (bakom kaffet ) varken med eller utan 

Jaja 
Välkommen då v 7 

nu kör vi 
Bildresultat för handen upp




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar