Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 30 mars 2016

Bilder och annat

Jag växlar mellan att skriva massor till att vara tom

Riktigt så illa är det inte ,, 

Bläddrar  mellan fotona & ser att lagringsutrymme börjar bli dåligt

Ska kolla över det vid tillfälle 

Igår publicerades denna på instagram 

2 foton hade jag i mobilen på " honom " han den där lilla killen som sätter fart ute ( inne ) i Basebo
MED KLÄDER PÅ !!!
hA HA 



Och så lite som kan göra en så glad , det är ju bara att det ibland blir snabbvisiter i olika butiker  ny klocka tack Maken för den


En dag & 3 olika innehåll,,,,
delar kommer i annat inlägg (kanske )


        Men detta värmer inombords , kom på fejjan . Dock visade jag en sida som stör mig fortfarande !!

Tack för idag fina Bisan! Du är bra grym på att styra upp allt! 💪🏻😘

PÅsken har vi väl alla firat på något sätt eller ?

Nja påsk & påsk ,,,
Här " ovan "  är en bild ifrån annandagpåsk , vi satte oss en stund på en parkbänk under promenaden ( på jobbet ) var härligt att höra skvalpande vatten 

Påskdagen var det 40-årsfest hos svägerskan 






Tänkte ju bara försöka snygga till mig lite !!!! , med en enkel färg på naglarna ,,,,, & det som vi borde tagit foto på var ju att maken fixade prinsesslockarna

men bjuder på annan med samma typ av frisyr 



Tyvärr var kroppen & jag inte inne på samma linje , utan jag lämnade festen runt kl 18 och lämnade även kvar familjen

Tidigt kröp jag upp i sängen med TV3PLAY
Bildresultat för snorig tant


Bildresultat för black widows
Nu är det spännande ,,,,,,,,
självklart behöver ni inte hålla med mig ang valet av programmet 

Hittade denna bilden & visst är det skrämmande



Bjuder även på denna idag



Det är gudsonens pappa som fyller år och fick denna bilden av mig


//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar