Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 18 mars 2016

Vart ska man börja

I ljusskenet ser jag inga spöken 
Men idag på kanal 4 just nu är det faktiskt ett 
EvaFröling !!! 

Tänker inte vara bitter , men ska bli spännande att se typ sent söndag / måndag vad jag ev bjuder på ang helgen som passerat 

Idag har grabbarna suttit som barnen i fönstret för att se tomten 
Fast det var brevbäraren som inväntades  

Kan säga att dom väntade förgäves 
Inte ens ett reklamblad hade våran adress !!!! & nästan så grannarna skulle kunna tro jag blivit senil 

Då jag säkert var ute 3-4 ggr 14:30-16:00 för att kolla 

DÅ DET plötsligt föll på mig ,,, 
 
Sedan hoppas jag inte DENNA  säljs i butik 2016

Ha ha 
Min fina & duktiga kille  som värmer
 mig inombords 

No comments just nu ,,, även detta är lite kul 
Ha ha 
Men det är lite mycket data just nu 
               DÅ 10/4 ska jag även önska 
Hur jag vill jobba fram  till  v35 

Och så bjuder jag väl på VAD SOM hade kunnat vara enl maken 
Solens förflyttning OM fotot vore taget på altanen 

 

Jaja så här exklusiv middag blev det idag med dottern iaf 
 
Inte alls dumt med grilladkyckling från butiken 

Nytt ämne 
Såg denna idag & visst har man känt så 

Ska faktiskt trots massa ändrade planer 
Eller hoppas iaf jag vaknar imorgon utav mig själv ,,, 

Men snart är det påsklov & då kan det även bli någon liten sovmorgon ? 

- - - 

ÄNTLIGEN  ETT TEST SOM ÄR 
        KLOCKRENT 


NU lite mera slapp 

Och invänta att hämta hem dottern 

Ciao på er  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar