Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 26 mars 2016

Hela familjen Laddade


Måndag 21/3 kl 21 skulle det ske 

Japp programmet många längtade efter 
Det skulle ju Gå Discovery 
    Men så besviken ,,, På så många saker 
Likadant med tidigare program med samma typ av innehåll 
Personliga Säkerheten är under "all kritik " 

Ska erkänna jag såg inte hela pga föll mig inte i 

Tacka vet jag gamla VHS eller programmet 
MZ gjorde som visades  på typ 1:an en dag i Augusti 
      MEN DEN -det jag absolut gillar är ju filmen  
Att leva med folkrace 

Självklart är jag partisk då jag hade en minut i rampljuset 

--------
Ev kanske familjen är laddad 1/4 
För ytterligare en Beck 
Måste säga jag gillat 2 sista även  utan Gunvald  

För egen del måste jag snarast hitta en dag för blackwidows 
Då jag kommer missa veckans avsnitt 
Jaja 
Annars rullar det nog på 

// 
Ciao på er  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar