Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 17 mars 2016

PÅFYLLD ENERGI


Klart att alla ska vara glada nu när våren visar sig VARA på intåg ,,,

Och på olika sätt fyller vi på med energi & ork 

Skäms nästan för att säga 
Jag är inte riktigt överrens med allt 

Men hjärtat blir absolut varmt av detta 


Detta är en dag hos familjen i Basebo 

Där iaf energin är på väg uppåt 

Jag är inte så delaktig just där

Men på mailen har jag iaf fått "bekräftelse " att 2 helgers jobb är igång 
Eller 3 är det ju

Nu behövs bara liten finslipning
Så är pingst räddad också 
Ha ha 

Tur jag har 71 dagars semester 2016 
& vips 
Så fick jag visst VERKLIGEN semester kommande helg 

Så självklart har vi nästan bokat in annat en stund 

NEPP ÄR INTE BITTER 

Sociala nätverket kanske ska utanför 
"Boxen " 
Ha ha 

Återkommer efter helgen om vad som gjordes 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar