Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 8 mars 2016

Frihet & 6 av 7 kvällar bokade eller IAF 5


Jahop 8 mars står det i kalendern,,,,  typ tisdag och jobb kände jag inför det 

vet inte om jag själv valt denna kvällen men nu står den på mitt schema iaf
 Bildresultat för timecare
Vad jag tycker om just schema vet ju några av er som varit inne hos mig innan

nytt ämne 

Frihet =
 För kvinnan eller oss kvinnor ,,,
Bildresultat för internationella kvinnodagen

som om det bara ÄR MIN DAG IDAG ????
HA HA 

OCH självklart gjorde jag den ju lite " egen "

‪#‎internationellakvinnodagen‬ idag ,den dagen jag friade till Maken för ett antal år sedan. ‪#‎kvinna‬ är ‪#‎dagensord‬ ‪#‎fotoutmaningenmars2015‬
Men lite kul iaf att på fejjan visar vad man publicerat tidigare år , då detta ju här ovan kom upp iofs visste jag ju att det var denna dagen 

Bildresultat för puss
Nepp jag bryr mig inte så värst mycket om jämställdhet eller vad man nu ska kalla det 

Hemma hos oss är det säkert som hos de flesta 

Jag tvättar NOG lite mer än i övriga i familjen och handlar FRÅN BUTIKEN 
no comments MER OM DET  

Frihet kan ju även vara  en promenad med hunden & det har jag tagit  idag, lite längre än kvarteret och låtit tankarna vandra iväg lite 

och sedan faktiskt en liten suck .

Men nu kaffe och just precis den lilla kvinnliga sysslan " tvätten" 
MEN dottern har ju gjort sina föräldrar glada , hennes golv syns och sängen 
 kan jag fylla på med ren tvätt igen 

" tonåring med humör "

Som sagt denna kvällen står det jobb i min kalender så då försvinner den ,,  och ytterligare kvällar är uppbokade sedan tidigare  och på något sätt har det kanske HOPPAT in flera saker . Så just nu är det "nog" tomt efter söndagens jobb på det vi kallar kväl  dvs efter 18 ??  !!

Men men vad hjälper det att sura över
Bildresultat för citron
Det
innebär väl också att livet rullar på med blandat innehåll

Återstår väl att se på söndag vad veckan fylldes med 

Bildresultat för skratta
Nytt ämne 

Idag var det tydligen #nymoosminkad som blev poppis på tv4
Bildresultat för osminkad tv4

och det var faktiskt kul att se " henne " förvandlas
nepp jag ska inte sprida näthat 

Tanken är väl bra precis som dom nämnde att visa yngre tjejer ATT det inte är så glamoröst i tv
utan lite "fejjkat "
Bildresultat för osminkad tv4

Nej jag skickade inte in på instagram den osminkade verkligheten DÅ  det ju skulle varit #vardagsbild på mig .

MEN jag bjuder på denna idag och även om ni inte tror det så kan jag bjuda på mig själv ibland ,,


Den fria dagen eller " lediga " kanske eller jag minns inte
vet iaf att jag kammade mig lite då jag plötsligt blev kranskulla/ prisutdelare efter tävlingen 


//så tjena på er för nu 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar