Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 22 mars 2016

Hej förkylning & Lite rostig


Välkommen till tisdag 22/3 och din förkylning 
Det svider i näsan och ögonen känns snoriga !!! 
Passar lnte riktig in NU ,,,,,

Japp lite bitter & sur blev jag OCH JOPPAS VERKLIGEN det snart fått över 
Herregud jag ska ju på 40-års fest snart & även försöka  fira påsk 

Bara fräsa ur och ae glad  ut  
 
Sedan blev det iaf något bättre när båda  svågrarna kom på morgonkaffe

Sedan smög ett litet irritations humör över mig vid besöket på klubben &denna elektronik 

Dock något bättre när posten  kommit
 
48 priser TACK ATT ALLA VAR HELA 

Med bomull i huvudet och lite seg 
Insåg jag att dom gardinerna jag  satt upp blir provisoriska  och kollar man snabbt är som rostbruna 


Just nu känns  hela jag rostig i tanken 


Men men 
Betalda plikten kallar på mig idag 
Så 
Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar