Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 3 mars 2016

Dessa blandade känslor för typ samma sak ,,,


Hm
Torsdag i kalendern 
ELLER hur är det  ??? 
nu visst JA 
STORA sonen fyller 24 år 
           Är även så här 
Ha ha 
Jag hör nästan hur det "låter " 

Dock  har jag ju "kapat" bilden lite 
Men tanken är ju hur det låter 
För oss från Småland ,,,, 

Jaja bara det inte spelas upp me ljud från en skåning (sorry) 

Nejdå 
Har inte glömt att många är trevliga därifrån och fina människor finns 

Dvs Maken är ju född där 
Ha ha 
Skojar lite , inom intresset är det många Goa personer 

MEN SOM RUBRIKEN SÄGER 

 Kan samma "sak " 
Beröra oss så himla olika & tanken på 
Varför är kloning inte möjligt vid vissa tillfällen några ggr /år finns inombords 
Ha ha 


Vissa saker blir man så glad över att höra för att sedan falla platt ner med en taskig känsla inombords 
Precis så kände jag när kalendern öppnades hemma igår efter ett möte på jobbet 
Suck & pust över det datumet 

Gäller även på annat område också Dock inte samma datum som det som just nu stör mig mest 

Jaja nog om det nu 

Visst är jag glad över att lilla Fillen har körkort 
Men det drar ju med sig annat också ,,, en oro och ångest för mig som förälder 

Inom detta ämne dvs känslorna för samma sak typ intresset 

Skulle jag kunna skriva en hel tjock bok om !!!! 
Förväntningar 
Krav 
Varje situation är som den är 
Ha ögonen på sig 
Vad folk heter 
Bagaget från tidigare 
Familjetid 
Glädje 
Överväldigande 
   Ja ni ser ju själva HA HA 

 Fick denna bild på sms igår +annan också 
Fri tolkning ,,, 
Men i sitt sammanhang passade den "perfekt " 

Nytt ämne  & erkännande att klart jag ville se resultatet !!!


Ha ha 
Hur kunde det bli "så här " 

Och så slänger jag väl in en liten tanke ang det kommunala jobbet 

 Vi ses några helger framöver , men jag använder mig även av semesterdagar för olika anledningar 

SÅ jäkla bra att man passerat 
40 !!!! 
Fick ju plötsligt flera dagar 
Ha ha 


Jaja , vi säger väl så " så" länge 

// ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar