Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 7 maj 2016

Äntligen förstår jag HA HA & annat


Vad ska man säga ? 
Klart man försöker hitta  på massa olika orsaker ,,, 
MEN BILDER LJUGER JU ALDRIG 


Eller hur lätt är det inte att bli fundersam -osäker 

---
Nytt ämne 

Japp denna hunden kände 
jag igen 
I texten står det också sprang mot baksidan 
JAPP det gjorde den nog 
För enl klockan på "inlägget på fejjan " och 
När hunden flåsande stod på våran altan 
Var det typ bara några minuter

----
Och visst blir det reserver ,, får nog kontakta "chefen " och ta en check innan förenings jobbet drar igång 



---

Då dottern inte tyckte hunden skulle få ligga i renbäddad säng 

Så löste han ju det på annat sätt 

Jag låg också jättebra & sängkläderna som hängt ute och torkat  efter  körningen i tvättmaskinen 
luktade så svalt 

Idag har maskinen också gått på högvarv 
(Dottern ) städar rummet ,dvs vi tvättar kläderna Som fortfarande 
är ihopvikta sedan JAG lagt dom på hennes säng typ förra -förrförra veckan nytvättade 

(No Comments  ) 
Och givetvis ville hon ha fräscht 
Till den dagen hon hela rummet är fixat 

Kanske lagom till nästa helg ? 

Behöver jag  säga mer än 
* tonåring 
*kompisar är poppis att umgås med 

Jaja
Hon har ju faktiskt haft lite ledigt & klart man vill slappa då 

I skuggan 

Eller reta hunden 

----

Vi tog en skön promenad igår kväll & var ju lagom hemma till sista nyhets sändningen och röstning på letsdance 


Hejja Bianca 
Så jäkla grym & visst tycker jag svenska folket är idioter 
Även om jag iofs inte gillar Linda 

Jaja 
Självklart blir det så här när en "folkkär" skidikon är med 

Vi har ju sett det tidigare 
Så nu släpper vi det 

Då maken inte var hemma & 
lagade typisk helgmat 
Blev det  Ica 


Tror vi säger 

// ciao på er 

Hörs snart igen & då kanske det kommer fler bilder ??? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar