Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 19 maj 2016

Helt förtappad ,,,


NEPP är inte bitter ,,, 


Att vara ledig är inte min grej 

Förra veckan var det möte 2* 2 timmar varsin dag (onsdag och torsdag ) + jobb 5 timmar 1 utav dagarna

Ganska bra utav 7 dagar ,,, 
Sedan att jag höll på att frysa ihjäl  söndagen är annan historia 

Ledig 3 dagar igen 

     Men denna bild kändes ju rätt 
Dvs den där ovan 

Längtan efter någon dag utan klocka 
Men känns som bomull täckt huvudet lite !!!! 

 Denna blev helt rätt måndag morgon 

 Ang att känna sig bitter (eller inte ) 

Blev jag full i skratt på fejjan då K skrivit lite 

Min tolkning var FRI 
precis som jag hoppas eran också är ibland på mina inlägg ,,, 

-----
Nytt ämne 
Herregud så sociala vi var denna dagen 

Och senare publicerade jag denna 

Igår blev det träff igen med 1 utav dessa 
Förutom maken &2 av ungdomarna som bor hemma 
Japp stora sonen var hemma 

//ciao på er 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar