Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 29 maj 2016

Släng spegeln ELLER ,,,


Jag som sällan står särskilt länge vid spegeln eller då framför .

Japp jag blir skitsur när folk drar alla kvinnor över EN kant 

Jag behöver inte massa varmvatten för att duscha eller mer än 10 minuter för smink & påklädning inkl håret 

Fri tolkning på bild & text 

Som ni kanske sett så har forskarna uttalat sig om #selfie 

Så här är ännu en skev bild 


Kör väl på en till (senare ) 

Ännu en helg har passerat !! 

Och snart även nästa känns det som 

På något sätt skulle jag vilja dra i STOPP SNÖRET 
viss saker rullar alldeles för snabbt och lite okontrollerat 

Denna jäkla  tiden är inte alls inom ramen hållbar för mitt tycke. 


Ok jag är på ,,, 

Och sedan då ?? 


Vad mer ska jag förvänta mig 


Jag blickar framåt 



---

Tänk om man kunde SKRIVA 
Fortsättning följer på vissa saker 

Men men 




12,5 timme på jobbet söndag ?!
Vem planerade det så ??? 

Jaja denna dag återkommer ju 2017 igen 

Japp "båda " barnen /ungdomarna  har tydligen blivit påminda om detta idag då det plingat i mobilen 


---
Ledig fredag så fixade godingen lite försäljning på #best western med min mamma 

Mer om helgen kan jag kanske skriva fortsättning följer på 

//Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar