Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 27 maj 2016

Hittar inte en bra RUBRIK


 Hm det stod /står helt still ,,,, 

KANSKE HADE VARIT BÄST =
Dravel ??? 
Skit samma i rubriken nu 
Ha ha 

Livet rullar på brukar jag säga , men innebörden varierar nog 

Typisk dag för mig , gäller att passa på innan skolan Slutar 


Långsam promenad 


Denna kom från dottern då hon var så underbar och var hemma med denna tjejen 
 & 
Så här ser hon ju också ut 

---
På mitt tidigare jobb träffade jag 1 
person varje morgon (iaf till 98%) 

Som sa en lite "ramsa " tänker inte hänga ut denna här 

Men gick ut på jag är  pigg & glad
Idag och imorgon & resten av mitt liv  
Varje dag är lika bra 

Om det "ändå " vore så 

Sedan Har vi ju detta med KVALITETSTID 

Ni som har tittat in här innan eller faktiskt träffat mig i verkligheten 
Kan ha hört min definition 

*vara sekreterare åt maken inom intresset

* alla hinner sitta 10-15 minuter ihop vid frukost 

Kvalité kan ju vara vad man väljer det ska vara 

Jaja 

Livet rullar ju på för alla oavsett hastighet , mående 
Med eller utan kaffet 



Maken har fyllt år & visst fick han något som återigen håller honom vid spisen /grillen 

Gjutjärns tallrikar 
Japp även mjuka paket fick han 

Blir visst lite bilder i detta inlägg !!!! 

Och detta resultat känns ju så där 
Gillar ju inte katter 
Eller så stämmer ju texten ganska bra ? ! 

No Comments 

Jag är skitbra på att vara spontan 
Tummen Upp för mig 
Ha ha 


Herregud vad har en forskare för erfarenhet av livet ??? 


Inget skevt med denna bild 

#vardagenpåhelgerna 

Dammig , luktar bensin 
Grus i både ögon och öron 
Håret känns som ett sandpapper 



//ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar