Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 2 maj 2016

Olika saker olika dagar !!!


Egentligen skiter ju jag i hur andra har det ,,, 

Jag är jag och den här familjen sköter vi så här 
Ha ha 

Tänker som sagt inte hänga ut någon idag heller utan alla får göra det vilken dag som passar bäst 

Blir ibland bara så full i skratt vid tillfälle då 
Andra gör saker vid tillfälle jag aldrig skulle valt 

Men kan bero på mitt jobb , ungdomarna blivit äldre , makens jobb 
Vi går absolut PRECIS 
MOTVALS ,,,, 
Jaja 
Vi har iaf varsitt jobb 

Men lite annorlunda mot vad vi blivit vana vid 

    Men 
Idag är det ju 

Hm bra start på denna vecka ? 
Japp 
Allihopa Var samlade typ 10 minuter på morgonen 

Vill ju absolut inte verka "gnällig "

Men denna ogillar jag SKARPT ,,, 
Även att grabbarna verkligen KAN köra Volvo 

Felix 


Freddy 
Så visst fanns "drömmen " om 
Saab 

Ha ha 

-----

Annat ämne 
Undrar om Datorn tror det är 1:a april idag 
Har gjort detta 2 ggr innan & då gick det bra ,,, 

Jaja kontorsfolket är ju eget slag 
    MEN MEN 
NU ÄR DET IAF IGÅNG IGEN 

Och "gula pluppen" är framme 


No Comments om fotots kvalitet ,,, 
Så nu hoppas jag att det blir bra 

---
Nytt ämne igen 
En ledig lördag menar alltså helt ledig 
Ha ha 
Japp sådan som många har !! På helgerna 

Dock hade vi ju inte det allihopa i familjen 
Maken väckte jag ca 05:30 !!!! 

Att jag sedan satt lääänggeee
I morgonrock har ni sett innan 

Men men 
Kvällen blev iaf tillbringad med Maken & yngsta sonen och annat folk 
Och aktiviteterna 

Antingen hör han dåligt 
Eller så kunde han ju kanske fått dålig hörsel 
Han = barnens kusin 

Kocken kom eller dvs han som fixade det sista
Plötsligt så blev 2-dagars jobb till enbart 1dag , 
 
Upplagt 
Glöggmarinerat kött , dekorerat med broccoli och apelsin 


Och enkel gratäng (vi gjorde så iår ) 

Även enkelt till kaffet 

Havrebollar ,,, 

Sedan bjöd kvällen på saker smällar och galenskap 
Utan foto från mig 
Ha ha 

Men alla gör ju som dom vill 
??


Då värdinnan erbjöd sig köra hem mig så blev det 2 glas vin
Skojar lite 
Men blev även bjuden på en öl till middagen 

Men då plikten kallade på mig 1:a Maj 
08:00 -20:30 
Hade jag dragit täcket över mig ca 00:45 hemma i sängen 



----
Annat ämne 
Gäller att köra försiktigt upp på gårdsplanen 

Då dessa små kycklingar inte har 
Trafikvett ,,, 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar