Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 24 maj 2016

Kan det verkligen stämma ,,,


På Instagram & fejjan  hittar man olika bilder som vid olika tillfällen Passar precis 

Typ 
Fast nu har jag ju varit lugn ganska länge ,,, 

Men ibland funderar jag ju vart KOPPEN står 

enl maken SÅ hittar man den i cirkel efter solen på altanen ?? 

Liten poäng har han där (ibland ) 

---

Ny bild 

Ojdå kan det verkligen stämma ? 

Klart det stämmer HA HA 

Men visst funderar man vid tillfälle över olika val , beteende 
Hur ska jag vara  ?
hur är jag ? 

Vad är jag ? 


Bortskämd enl vissa 

Då maken är perfekt kock 

Annars rullar livet på typ som vanligt 
Iaf i min /familjens värld 

Just nu är det fullt upp blandat med annat 
Massa saker som Ska fungera men gör inte alls det 

No more Comments ,,,

---
Denna !!!! 
Gick till skolan igår 
 

 
Herregud vilken tur DET BARA VAR FÖR DAGEN 

För jag vill mera ha denna tjejen 


Och dessa grabbar 



Familjen 
Livet 

//



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar