Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 12 maj 2016

Ikväll så går vi all in


NEPP menar inte just ,,,, 
Inom musik branschen 
Ha ha


även om denna spelades utav sonen + kompis och dottern vid avlämningen på mitt jobb




 Kände väl inte direkt att planeringen utav mig blev så bra här i slutet av veckan , men ledig sedan i onsdags & litet möte igår + möte idag och då jobb 

Sedan ledig till torsdag igen


Utan detta som värmde mitt hjärta på jobbet 

Bilder följer nedanför 
Japp nu vet också maken hur man startar gräsklipparen 
Dvs bensin behövs iaf 
Puss på dig 

Jag stod i morgonrocken med en kopp kaffe i handen 


Började med Makens inlägg hemifrån 

Härligt Nellie i bomber jacka  tummen upp för dig 


Gudsonen har också hjälpt till 

Dock lite extra jobb hittades 

 Lite arbete att hämna till marken 

Jaja nu till annat 


Lite frukost + ev annat & potatisgratäng med kassler 

Och givetvis en kopp Java innan lite packning ska påbörjas 

//ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar