Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 12 augusti 2016

Är du / ni lediga så vi kan ,,,,


Är jätteglada vi har jobb 
Alltså varsitt jag &  maken och faktiskt gillar det " mellan varven " 

Men tyvärr känns det så här 
OFTA 

NEPP det är inte beachen dom vill till 

utan vardags (helg) saker 

Jag är inte bitter ,,, 
Och barnen är inte små längre 

Men visst skulle det vara skönt att någon helgdag var tom i kalendern på jobb 
Dvs typ mitt kommunala i 1:a hand 

Maken som checkar in på lite hotell eller best  western mellan varven 

Fick plötsligt ledigt mitt i veckan  & visst kändes det bra att han skulle sova hemma 

En stund iaf 

Denna la jag ut på instagram den kvällen 
Haha 

Kollade snabbt kalendern & visst står det arbetstid helgen 32 & 33 också 
//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar