Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 12 augusti 2016

OCH detta spöket



Antingen är jag pinsam eller så hänger jag med i utvecklingen
 haha

Men med "snap" får jag enklast kontakt med mina ungdomar 

Jo dom kan svara på sms 

Så här försökte jag ladda upp inför dagens jobb !!!

Skickade även puss till Maken tidigare i veckan eller så var det förra veckan 
Minns inte för nu har det ju varit lite incheckning igen 

  Detta foto här under ,,, 


Kan man ju fundera över vad tillhör mig & vilka delar  tillhör dottern ?

Sedan längtade jag efter dottern en dag på jobbet 
Så jag skickade  en liten film 

Men den hittar jag tyvärr inte just nu !!!! 

Men kanske denna bild säger något extra 

Jaja 
Kanske är 45- års krisen som vill förmedla sig 

NÅGOT ALLDELES FÖR 
TIDIGT !!!!
Eller 

Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar