Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 18 augusti 2016

Äta i sängen , 3av 3 , saknad


Vart ska man börja 
Kanske med att sova ? 

Kan ju även tro att denna bubbly är skyldig 

Men inte det heller även att flaska finns hemma i huset 

Maken iväg på jobb , så nu är snart dessa incheckningarna igång igen 
Iofs i min värld räcker det med 
Polen 
Haha 

----
Igår var det (eller förgår ) var det dax igen för mammaHjärtat att klappa 
Ingen bild -film MEN 
 
Denna framfördes av 2 olika  grabbar
Se upp nu ni juniorer ,  för snart kommer E i ett skåp bara han Hinner gå på gym & få muskler 
Skojar lite 
Men verkade vara skillnad i "rattandet " 

Så jäkla bra dom är 



Middag hos mamma med alla 3 ungdomarna 

Och en prövning med övningskörning 
igen 

Idag (igår ) passerade jag denna entré för 3:e ggn 
Erkänner att tisdagens besök var det bästa , det var ju i 1:a hand självvalt 


No comments 
Utan 
 
--
Har sagt det innan , när jag ser någon "löpare " med ett leende kan jag KANSE ev DVS BARA eventuellt testa 



Men tycker jag ser sportig ut med dessa 



Snacka om nyheter 


Men vad är det för text längst ner 


Var det plötsligt en katt nu /då ? 

Och hur har man tillsyn av en Katt som vistas ute 
?? 

---
Funderade först på att sova nere i 
soffan 

Gillar ju som sagt inte att vara ensam 
Iofs är grabbarna nere 
Dvs i källaren 
Men men 

Sängen EKADE TOM 


Jodå hunden ligger där 

Och visst var han intresserad 
 av tallriken 

---
Då saknaden slog till får man Leva på minnet & önskan om möjlighet till ny känsla 2017 


Men nu bör det bli godnatt 


//Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar