Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 18 augusti 2016

Skolavslutning & midsommar


Ute är det rusk väder 
Japp snap effekten piggar upp lite iaf 
Haha 

Ok 
Här följer ett inlägg som fanns i utkastet så jag fyllde bara på med det här ovan 
--
Dottern har slutat grundskolan HERREGUD 



Några av dom har ju som sagt varit klasskamrater 9 år ,,, 
Och visst Har vi har slitit vårt hår ibland 
Pappan i huset  & jag 



Blev en Frappe på fiket , med mamma/ mormor som sällskap 

Sedan var hon puts väck ,,, några timmar då vädret var lagon inspirerande lockande för fest !!!!
men så var lovet igång 

Och Mammahjärtat funderade På hösten , skulle sista fighten löna sig 

Spända på att posten skulle komma 



Tjoho
& utmaning Delux 

----

Sonen fick be om Ledigt från skolan för att börja jobba 
Check på den 

--
Och så firade vi ju midsommar i mindre sällskap än tidigare 




Japp godingen var hos oss 

Behöver jag säga att maken stod för maten & fikat 
puss till honom 
ok jag erkänner VÄL DÅ jag är boRtskämd ,,,,,,,,


Fötterna behövde visst bli svalkade 
TUR VI LÅNADE Sixtens pool då han inte var hemma 



Scott  valde poolen vid annat tillfälle 

Att en studsmatta kan vara så himla kul (för alla)

Passade på att hälsa på svågern också i garaget 


Där satt vi bra en stund 


Grabbarna visade lite kärlek (någon under tvång ) 
Haha 
tänker inte hänga ut någon alls här 


Alla fick vara precis som dom ville 

Underbar dag /kväll 

---
Mitt sällskap (sent midsommardagen ) 

Jag tjuvstartade ju när hon sov 

Med hunden som sällskap 

Tyvärr krävde det kommunala arbetet en insats 
Men innan det blev det mys , balto hade ju som sagt placerat sig i solen men vad gjorde det ??


Blir lite mera mysa resten av helgen  innan Semestern drog igång på riktigt , eller semester & semester ,,,,


Maken drog självklart på sig jobbarByxor och fixade lite 

Ibland finns inga "röda dagar " inom intresset
och jobb som kräver lite 



Detta är på en av mina raster lördag eller söndag ..


//
Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar