Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 3 augusti 2016

Stalker & vilken Rut/Rot tjänst skulle jag välja


Min vardag är här 5 av 7 sista dagarna 
Varit så här 
Peppisen är inte till mig & den funkar även på sommaren 

Även om jag ju gillar mitt jobb så finns det ju alltid tillfällen man Önskat skulle vara annorlunda 

Livspusslet är tufft och finns massa olika sätt att se på det 

Ja ja inte läge att vara bitter och ödsla energi 

Att jag sedan hittat 300 personer som är mer intressanta än mig själv 


(Kommer snart bli fler ) 
Ska in och kolla vad Fnulan har att säga om Fritidsresor 
Där hon instagramar nu 

Sedan släppte tydligen "regeringen " flera ROT tillfällen nu 1/8 ,,, 

Jag skulle gärna ha denna tjänsten 

Och MED KRAVET KLÄDERNA SKA LÄGGAS IN I GARDEROBERNA DIREKT 

Är så jäkla MORSATRÖTT på alla kläder överallt 

Jäkla tur vi inte är hemma samtidigt så stora bordet behövs 

Just nu räcker det med 1 stol känns det som 

Jag vet att ungdomarna vill frigöra sig 
Men visst visst 
Ja ja 

" Suck på den & lite bitter "

Så  knöligt allt är 

Det var bättre vid annat tillfälle 
Dottern hjälpte sin pappa med sista stylingen inför lite semester mellan varven 


Med 3 biljetter 
 Satt iaf 2 bredvid varandra 

Denna bild 
är från resan 23:50 17/7 

Missade nog fota hemresan ,,, 
Ja ja 

//Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar