Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 22 augusti 2016

Nej jag äter inte vanligt bröd ,, hur ska detta sluta


Även om jag inte alls  kan tilltalas tillhöra någon grupp inom hälsan 

Så äter jag inte smörgås 

Ska snart baka fröknäcke igen 

Jaja 

Kanske lite överdrivet 
    Eller ?? 

Så vad har jag för ursäkt för denna nattFika ? 

Köpte till ungdomarna & dottern försvann över natten 
Eller försvann gjorde hon ju inte 
Utan sov hos kompis och sonen skull plötsligt sova tidigt ,,, 

Så lagom frasig låg den bredvid Ramlösan 


Denna flaska & smak har gett kaffet en match ?? 
Kan säga att det är väldigt jämt mellan dryckerna 

Men åter till JAG ÄTER INTE BRÖD

GRÄDDEN & bären är ju iofs helt ok inte min tanke innan ,,, 

Men men JAG 
har ju lovat  mig själv att inte ge mig ångest utan valen jag gör står jag för 

Ska nog ta mig ett glas white bubbly 
Ha ha 

----
Funderar på att använda mig av denna någon dag nu på min semester ? 


Iofs har jag lite annat som behövs 
Men Kaffe passar absolut till det 

---

Som någon sett i tidigare inlägg 
Så blev sonen med folkracebil efter några försök och *%<|^{$•#host minst 2500kr fick vingar 

Så blir jag fortfarande varm i hjärtat över energin 
Och denna kombination på färg är så häftig 

Så se upp nu Kardankungen 

Undrar om Jag kan be J sända live då jag själv är på annat håll och vidgar vyerna 

Jaja nu är ju som sagt vardagen här igen (snart ) iaf 

Men vi säger 
//Ciao  på er så länge 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar