Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 9 augusti 2016

Tiden är framför oss










Jag är inte på väg att tappa fotfästet , eller mår särskilt dåligt 

MEN jag har verkligen tagit pause från olika saker både på eget beslut och även andra omständigheter 







Självklart stör det mig lite att vårat schema inte är klart så långt fram som jag vill , så det är väl bra att det finns lite att ta utav
Uttagna Semesterdagar
25,17
71










undrar hur det kunnat bli , 17

men säger vi drygt 26 av 71 så finns det någon dag att spela med
iofs kanske det försvinner / har försvunnit någon mer  någon tills nästa koll .

-------

Tyvärr måste jag även erkänna att huvudet har förträngt lite socialt med familjen
nepp tänker inte hänga ut mig själv ang vad 
ha ha 

Men det löser sig nog
ska bara försöka få ihop den där helgen med badet 


Kanske ska försöka hålla kroppen innanför baddräkten , så en liten nyttig drink kan passa (eller inte )



Hur eller hur vill jag så gärna komma iväg med familjen


redan nu funderar jag på 2017 och semester och vilka veckor ,,,
iofs vet vi / jag inte hur arbetsstället ställer sig 
dvs vi hittade visst på egna regler på vilken vecka brytet var 2016

Nog om det och tänk på bilden ovanför här 
------
Jag har lite halvskrivna inlägg här om både det ena & andra 
Ni som känner mig lite mer personligt undrar kanske vart allt om Semesterracet är och Gotland
och även tidigare tävlingar finns

Kan säga att Semesterracet och Gotland kommer att komma i olika inslag , som publik på tävling dvs höra kommentarer om bedömningar på denna tävlingen & jämförelse med förra veckan
Även höra det som är syftat till mig /oss
ha ha

Sedan hade vi ju faktiskt massa härligt umgänge med trevliga personer
som enl vissa alltid är utav sämre sort
Nog om det nu 



Idag tisdag är det 13 dagar tills båda ungdomarna är på gymnasiet
och jag har 1 vecka semester till
bara för att jag kunde ta det 
alltså inte ha semester från mina älskade barn SOM FINA kollegan C gissade 
eller så visste hon ju att det inte alls var så bilden skulle tolkas 

Vi är precis motsatser till VARANDRA & detta med egentid 
ha ha 
men båda älskar vi våra barn ibland ,,,,,,


-----

MAKEN HAN FORTSÄTTER med sina incheckningar , så idag gjorde jag också en


Kolla Ulf
Jag har också checkat in någonstans 👊🏻👊🏻👊🏻
Annars har jag jobbat idag & så har det blivit några mil i bilen idag övningskörning 🚙och kollat folkrace träning *2
Fikat med mamma /mormor Marize ☕️😉nu middag med dottern
Puss på dig 😘

tänker inte lägga ut resten av kommentarerna , för då kommer min bittra sida fram

Så nu säger vi

//Ciao på er & så tar vi sista kaffeslurken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar