Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 16 augusti 2016

Skitkallt & tv-program +annat


Är faktiskt lite sur ,,, på vädret 
Iofs var helgen absolut eller lördagen 
Bättre än förväntat 

Denna tog jag i fredags 
MED SNAP EFFEKT ,,
Haha 
Vädret var ju sisådär 

Massa tändvätska gick det åt 
Fotot taget genom husvagns fönstret 

Men maken Han fixade köttet -grönsakerna med dottern & hunden som åskådare 


Och även grillningen 


Maken & dottern körde mera tilltugg senare 


Japp 
Jag var fotograf & sippade lite vittvin 

Somnade sedan till regnet smattrande på taket 
Så detta väder ,, 

Skillnad mot 2015 då jag tydligen lagt ut denna  


----

 Söndag 4/9 sänds detta på tv 

Såg nyss nomineringarna 
!!!!
 Läste inte klart i vilka kategorier 
Men Tilde & Linda 
Nja 
Iofs missar jag garanterar sändningen då jag kommer sitta på hemväg från folkrace 

--


På jobbet 
Tårna var ISKALLA
så på med strumpor 
Ser nästan ut att matcha byxorna 

--


Så jäkla underbart att se sonen parkerat denna utanför hemma 

Så nu kanske ekonomin kan bli bättre
Då han försökt på några tävlingar & hundralapparna fått vingar 


-----
Japp söndagen var det kommunalt arbete igen 


Snabblunchen 
Eller var detta middagen ? 

---
Och så är det dags att tänka framåt 
September /oktober. 

Och hoppas på det bästa ??? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar