Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 30 april 2016

Lite glitter & glamour ,,,


NEPP 
Menar inte tv 7 och såpaserien ,, 

Utan vad som händer här hos oss (vissa svenskar ) 

Jag läste iofs inte artikeln 
Utan fattade allt det handlade om 
Wassberg , även om han nu då dansade med diamanter på skorna !!!!! 

Och visst var hon snygg Bianca i sin röda klänning 

Tyvärr var det väl sämre med Jessica OCH röda potatissäcken 
Som dress ,,, 

Annars en ledig ledig lördag 


Vet ej när jag hade det senaste 
Och även om familjen eller delar av den lös med sin närvaro  
Så blev det lååååååååång kaaafffeee i soffan 
 Och hamnade ju här 

Och hörde någon "undra " hur stylisten tänkte IGEN 
Ang hatten som Daniels mamma hade 
Inte med på denna artikel 

Men jag gillade verkligen 
Klänningen som Victoria hade 

Kom också på jag nog missat klubbens 
Glamour på årsfesten 

 
Nu åter till dagen i dag ,,, 

Slapp i soffan av hunden 

Fundering av mig ,,, 
1 flaska glögg till maten & 1 glas rött vin från tetran till mig 


//Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar