Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 23 november 2014

Blir så trött ,,,


Då jag ju vet att olika personer "hoppar " IN  här !!!! HOS MIG 

Iofs är det väl meningen ? 
Ha ha 

Så får jag välja vad / vilka ord som skrivs 

Har just nu kollat bland olika inlägg  bland hos "bekanta " på fejjan 




*Vet inte riktigt om det är rätt forum för att klaga på varandra inom rätta familjen 

*Och då vissa har det som inbördes beundran 

*Är jätte stressad men hinner iaf göra 2 inlägg på 45 minuter 

* verkligen spy galla på andra 

*OCH ABSOLUT INTE HA någon koll alls på vad inlägget handlar om och då svara bara pinsamma saker 

* Tror dom flesta vet att advent & julen är på ingång 

*försöka ge sig själv creed att man tagit semester 

Jaja 

Jag är väl inte  särskilt bitter !!! 

Utan säger väl bra underhållning till kaffet 

Samtidigt som vår Fejjan ger oss bra saker med glada nyheter 




// 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar