Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 6 november 2014

Visst ÄR det så med BILDERNA


Återigen kan en bild säga något 


Alla dagar är inte kul hela dagarna 

Men hur ofta har man inte tagit på sig ansiktet 

Eller Fake A smile 
Som bilder säger ,,, 

Jag är iofs inte så värst 
           FAKE smilande 
utan är jag sur så är jag ju sur 

Men jobbar på  det ju och lite annat 

Men Ibland går det så långsamt 
Ha ha 

Så bara för att byta ämne & inspiration till annat 

 SÅ bjuder jag på ytterligare en bild


Jag kanske inte vill vara en fjäril och försöka att förändra Världen 

Men visst är det fortfarande så 

     Att det är bara du som kan ändra 
       Din värld och dig själv 

Tror inte jag är ensam att bli påverkad av olika bilder 

Just nu på instagram ska man lägga ut olika bilder ifrån mobilalbum 

För någon som kanske inte har så många bilder kan det ju variera lite 

Men har en känsla 
Att mina bilder kommer vara 

* folkrace 
*godingen 
* ev Fillen på folkrace iofs 

Då dottern inte uppskattar bilder på sig så kanske jag får "byta " bild 
Då hon ju ser mina bilder 
Och några av hennes vänner 

Jaja 
Jag har nog bilder så det inte blir tomt någon dag 

//
Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar