Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 11 november 2014

Håll er i & på med Bältet,,,


Hm , ofta säger vi att vi undrar vart tiden tar vägen 

DET GJORDE jag också förra veckan  !!! ???? 

Självklart hade MAKEN förtur så hans brev kom först 

Men i MÖRKRET  så skulle vi ju bara ta tillfället direkt 


Dottern skulle till kompis , jag tror det regnade !! 

SJÄLVKLART tog  han på sig BÄLTET innan han blinkade ut ifrån gatan 

Jag satt i baksätet & funderade PÅ 

Hur kommer det att gå ,,  gick jättebra & det blev några mil 

Han hämtade även "syrran "hos  kompis senare den kvällen 

OCH I lådan
fredag 

Men inte satt jag fram i fredags heller 

Iofs så STÅR DET INTE ATT 

HANDLEDAREN MÅSTE SITTA I FRAMSÄTET !!!! 

Återigen blev man förvånad över grabbarnas planering (eller inte ) 
Ha ha 

Men antar EPA gänget hade kul 

Fillen körde till Vimmerby & ut till skogen där kompis bor , eller lite utanför kanske passar bättre 

Gick bra även den Kvällen  I MÖRKRET 

Klart vi vuxna märkte skillnad att det denna gång var 2 kompisar på varsin sida i baksätet 

Så nu är det DAX att läsa lite 
Hur man bäst lägger upp körning 

Eller hur man ska fortsätta 
Då han Inte började på en grusplan och hitta dragläget ,,,

---------------

Inser också att dottern behöver sätta sig bakom ratten och få lite kunskaper inför 2015 
Men tror i 1:a hand 
Maken får ta det 

Eller storebror kan rycka in 
(Menar den yngsta ) faktiskt 

Just nu hemma så verkar ungdomarna   Samtala om intresset och olika förare / bilar 

Hm så tyvärr ÄLSKADE PAPPA 

Ditt / vårat  Saab blod verkar inte lysa igenom på henne heller 

Men den store sonen har ju ett gäng tävlingar med Saab i ryggsäcken 

Man får väl vara glad för det 
Eller så gläds man att det iaf finns ett annat intresse än att sitta vid datorn !!!!!!! 

Sedan hur länge det känns kul återstår ju att se 

För visst kan saker ändras under en period 

Tillbaka då till 
Handledare till Fillen & personbil i samhället 

Det kommer bli spännande 

//  ciao på er 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar