Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 7 november 2014

Jobba HELG IGEN & dubbla pass !!


Jag som ärligt trodde jag skulle vara mera ledig nu när "intresset " tagit paus 

Men om jag lnte minns helt fel så är det 3:e helgen i rad som ska jobbas !!! ????? 

Och 12 timmars pass både lördag &  söndag 

Har jag missat att skriva något i kalendern eftersom jobbet  kallar på mig på detta sättet 

IOFS så har vi precis börjat på ny 4 -veckors period & då ska minst 6 helgpass göras 

Tänker inte låta bitter , men just nu gillar jag inte schema 

Har ju för faan "önskat " till v 8 2015 

Men vet ju bara HELT TILL 100% 
Hur det ser ut till söndag v 48 
Jaja 

Det är även snart dax att KÖPA kalendern för 2015 då jag har lite redan nu som Ska fyllas i 

Är ABSOLUT medveten att det är fler än jag som vet lite om 2015 redan nu 

Åter till denna helgen ,,,, 

Då nya chefen tyckte det såg för himla tråkigt ut på vårat jobb 

Så har det fått lite ny styling 

Så i detta hörn ska jag nog planera  brukarnas schema över helgen & varför inte sätta upp gemensamt kök (fika & tv-stund) 


Hoppas det är stabila ben på bordet & inte är så lätt att slänga iväg som det ser ut 

Iofs så är ju fönstren okrossbara inifrån ,,, 

Ha en bra dag 

// ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar