Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 20 november 2014

Har dom nedre regioner ?? !!


Jag blev lite förvånad över en liten detalj 

    Jag trodde verkligen inte stjärnorna pratade om annat än bröst , läppar & då snygga rumpor 


Så visst blir man förvånad över att få läsa att Victoria Beckham 
Har fått herpes 

I dom nedre regionerna !!!!!! 

Och i tidningen är det inte en stjärt med blåsor 
Så det måste sitta på annat ställe 

Eller är det på underläppen eftersom hon står med öppen mun 

Skojar lite 


Men förstår ju självklart att inte så många tidningar skulle säljas OM rubriken var typ lite mer i vardags Svensson 

David gav mig en kväll hemma ,,, 
Ha ha 

På något sätt undrar jag vilken rubrik som gjorde att dottern köpte denna " blaskan " 

Var ju synd jag inte städade mer noga innan min lilla slapptid med javakoppen 

För då hade JAG ju absolut " hängt med bättre i glamouren 

Jaja är jag nyfiken finns säkert blaskan kvar här hemma 

Och hoppas det lnte är för otäcka bilder i den 
// 
Ciao på er 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar