Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 24 november 2014

Tack för DU valde just denna dag


Det regnar & är Skittråkig färg på himmelen 

Jag vet vart våra advents /jul gardiner är och då även ljusstakarna 

Men det är långt till söndag 

Lilla dammsugaren har flyttat ner på undervången 
Ha ha 

Denna dag eller vecka hade jag trots att jag absolut inte planerar SÅ MYCKET  
Faktiskt tänkt att hunden skulle få rejäla promenader 

dammsugaren skulle få jobba ordentligt 

Jag skulle tvätta upp saker man skjutit på (iaf jag ) 

Önska klart schema v 9-16 (2015)


Ta mig en funderare på olika saker 

MEN JUST IDAG utav årets alla dagar och då 

SÅ VILLE familjen 
    Huvudvärk välja att komma 
Den familjen dyker ju typ upp Max 3- 5 dagar om året 



    Och JUST IDAG 
   Då jag    JU HAR SEMESTER 

så med båda ungdomarna i skolan 
Diskmaskinen urplockad , tvättmaskinen startad 

Och Hunden dragen i fullt motstånd runt kvarteret 

Så sveper jag 2 panodil & javan 

Och sätter mig i telefon kö för att få igång vårt internet & hemtelefonen 

Nepp är inte bitter 

Utan tar dagen som den kommer 

// 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar