Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 5 november 2014

Han får nog faktiskt önska något annat


PÅ något sätt kan man ju knappast missa det är
farsdag på söndag



Det är reklam på tv och det lilla tillfället jag hade radion på

minns inte vem av ungdomarna som frågade vad önskar du dig då på söndag ?

Svaret av maken blir ju att jag brukar ju önska mig 3 snälla barn och att vi är sams och hjälps ÅT hemma

Då det ju inte aldrig faller in så får jag väl önska mig något annat  ,,,,,,,,,,,


Men vad skulle det vara  ?????  ???????

och blanda inte in mig (mamman) för jag kommer svara som pappan vid frågan gällande mammans dag i MAJ 
det är inte min mamma 

jo han brukar bli firad varje år iaf 

Men iår hopas jag ungdomarna anstränger sig då jag har kommunalt arbete i min kalender 



1 kommentar:

  1. Du bör väl ha haft tid att hjälpa till att köpa present . Det är ju även ditt ansvar att se till att pappan i huset firas

    SvaraRadera