Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 7 augusti 2013

Aktivitets kväll

Grabbarna höll igång här hemma under kvällen mest  ( maken /Fille)

Mycket skratt & bus blev det , även dottern hängde på efter en stund 

Nepp jag håller mig torr !!!!!


Hm lite skillnad på makens ben & rygg 

Men kul ser det ut som 

Precis innan hoppet & han är över henne 

Styra syrran kan kanske funka ?? 

Hm 

Snacka om frilla / bakslick 

 
Perfekt onsdag 

Som avslutades med pannacotta & kaffe  

Hade planer på lite snack om resan så "nya " familjenKarlsson bjöd vi hit    , men annat kom i vägen 

Dock kom några ändå på besök 

Får snart ta ett snack 

Nu på schemat tills imorgon menar jag 
 står det att kolla upp om möjligt boka "egna" platser på flyget ?? 

Men vem vill sitta bredvid vem ??
Eller INTE 
Jag kan nog inte var ego & hålla handen och pussas med maken 
Ha ha 

Hoppas eran onsdag varit bra 

// 




1 kommentar:

  1. Tror din man behöver sola sina ben lite , men det ser ut som ett trevligt tillfälle på kvällen

    SvaraRadera