Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 15 augusti 2013

Olika syn

Tänker inte säga massa saker utan låter även denna bild 
Tala för sig själv

Enl dottern 
Bor det ALLTID EN ARG mamma i detta hus 

Tycker faktiskt hon har fel 

För den "mamman " som jag ser 
Har varit väldigt snäll & låtit sig köras över gällande ......  ...... Mm mm 

Smink , skor & annat 

Denna bild hade " kompis " lagt på fejjan idag 
Verkar som hon haft en tuff vecka 
För  tidigare i veckan 
Hade hon fått för svagt KAFFE & massa annat att störa sig på 

Men jag är fullt medveten  att bilden kommer passa perfekt  PÅ MIG nästa vecka när skolan börjar och vi vuxna jobbar 
Mobilen kommer ringa om massa onödiga saker , som jag ändå inte kan lösa om jag är på jobbet  
 
OCH Absolut kommer denna passa när Gunilla Persson är tillbaka i rutan ifrån Hollywood fruar 

Herregud vilken människa 
Här ligger 
Bitska Bisan i lääää 

Eller blir ju tokigt   Att jämföra oss 

För den där Gunilla är ju helt KNÄPP  
Ha ha 

Om ni läser " mellan raderna " 
Är det kanske något som bubblar i tillvaron 

Men lugn det Kommer isf senare 

Just nu är det en suris här när hon inte får göra som Hon Vill 


Sortera lika många 




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar