Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 6 augusti 2013

Byta jobb blir ETT KRAV


Jag menar inte just nu men inom kort  även om jag ska skaffa dubbla jobb  ha ha

dvs jag tänker inte sitta här hemma under veckan och vara ledig och ingen är hemma

Just nu har tillfällena varit alldeles för många då barnen haft andra aktiviteter för sig  hm

Dottern har ju absolut valt bort oss denna ledighet

eller maken är ju inte ledig han var ju bara ledig lite v 27 och hela v 28
och 2,5 dag förra veckan 

klart jag är glad för hennes skull , men hon kom hem samma dag som vi åkte till lägret efter att ha varit borta i 8 dagar
och nu lämnade hon oss igen ha ha
för Öland och kompis

nepp mitt mamma hjärta fixar inte det 


Det gör ont efter henne , då jag inte hade många egna minuter med henne under dagarna som passerade

Nej jag gillar fortfarande inte att vara själv

Men inser nu att det kommer bli tufft för mig att barnen " plötsligt är större " ha ha 
så därför funderar jag på just detta med ensam tiden , nepp känns inte lockande utan något som viskar till mig  du behöver fundera ut hur du ska överleva detta 

Lite ironi finns självklart i detta 

men känner mig ensammast i världen under vissa tillfällen under n¨ågon dag ha ha 
japp jag vet det är kontrollen som spökar 


klart att även detta stämmer 


       & denna 

dvs jag håller inte på att förlora mig själv

Även om bitska Bisan varit lugn för allmänheten
så kan jag garantera jag är inte långt bort



//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar