Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 20 augusti 2013

Herregud vilket jobb

 Får ju erkänna att allt känns lite spännande / nervöst över att vara tävlingsledare nu till helgen ... !!!!

Men hade ju fått lugnande ord ifrån bekant innan att det var inte mycket att oroa sig för

Jag förstår verkligen nu hur hon menade

Jag har fått mail  flera ggr måste bara skriva ut dom

Vilken ordning på saker

På posten innan hade jag även fått lite info , redan där blev jag överraskad !!!!!

Var ju tvungen att skriva det till personen som skickade till mig vilket jobb , men jag äe förvånad över att det inte är jag som skriver denna ??fick då svaret va är det inte säkerhetschefen som skriver denna ??

Jodå visst märks det att det är en Rally tjej som ligger bakom detta 

Instruktion ambulans.doc
Visa online
Hämta Instruktion bärgningsbil.doc (62,6 kB)
Instruktion bärgningsbil.doc
Visa online
Hämta Instruktion räddningstjänst.doc (100,6 kB)
Instruktion räddningstjänst.doc
Visa online
Hämta Krishanteringsplan.doc (65,2 kB)
Krishanteringsplan.doc
Visa online
Hämta Säkerhetsplan Kräftfajten 2013.doc (64,1 kB)











Är verkligen peppad att åka iväg till helgen , även om vi absolut skulle kunna ha annat att göra 

då det idag är 8 dagar kvar till 



Jag tänker absolut inte  säga att vi inom min egen HÄRLIGA KLUBB 
gör fel gällande våra tävlingar 

Utan blir bara överraskad hur andra gör 

Inför helgen nu har jag självklart funderingar 

Herregud jag känner ju ingen av dom jag ska vara bredvid , då jag iaf tänker stå på huvudposteringen 
vet att då jag var där förra året som publik funderade jag lite över att TL gick omkring lite överallt ... ????   !!!!
stämmer inte riktigt för mig 

iofs kanske jag blir tillsagd att stå på särskilt ställe 
Jodå jag känner observatörerna , domaren & då lite säkerhetschefen  och någon funktionär 

Ska även bli så kul att träffa familjen som erbjuder oss boende 

Nu till lite annat 
Tar inte så lång tid att få respons på fejjan , att man sedan kan skratta åt vissa kommentarer eller iaf le lite 
Detta skrev jag 

Då är nästa helg bokad med Folkrace igen 🚦🚗

Ska bli spännande att få jobba i "ny klubb "
 — känner sig förhoppningsfull.


 och dessa "svar/ kommentarer blev det "


*  Det är ju det enda ni gör! Huvudsaken att man tycker det är kul och trivs med det! Kram


*Välkommen till en rolig dag med oss på "andra kanten" av småland


* Hur många kommer på fredag?:)


 Ni är SÅ välkomna 


2 kommentarer:

  1. Men så kul för dig att åka till ny klubb där du inte jobbat
    Förstår verkligen hur ni hinner och orkar detta, du jobbar ju även helgerna

    den som skrivit : Ni gör ju inget annat . Den har ju kanske rätt i båda påståendena
    klart ni tycker det är kul

    och oj vad tiden går bara 8 dagar kvar till eran semester

    SvaraRadera
  2. Lycka till i den klubben som du ska till i helgen

    Låter även kul att ni äntligen snart ska få semester och om jag förstår så är ni ganska så många ju

    fin onsdag till dig

    SvaraRadera