Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 27 augusti 2013

Jag är imponerad utav honom & annat kommer i detta inlägg


Nu är det folkrace igen ............



Detta är gammal bild eller iaf inte från senaste tävlingen utan bilen har ju nu gått 2 -3 tävlingar efter denna är tagen 
skit samma 

Helgen som passerade  var vi i Skillingaryd , jag hade fått förfrågan att vara Tävlingsledare och maken observatör 
så jag har ju 2 personer att tacka för det 
har nämnt K.L innan tack för rekommendationen & tack till S.M som ju ringde mig 

Jag tror vi gjorde bra ifrån oss ?? 

Nu handlade ju inte detta i 1:a hand om mig 

utan om sonen som ju skulle köra köra , japp blev bara en av dom även om båda fanns i startlistan 

den äldre han fick stressa ...... eller stressade upp sig 

jag har tidigare sagt att bröderna är olika i sättet både utanför banan och på banan 

även om Lilla Junior har humör !!!!!

Men den ena var koncentrerad på att meka och den andra ( han som körde ) 
undrade varför vi inte vinkade åt honom under finalen ?????

Men men  Han tog starten i sitt 1:a heat och det gick så bra typ ?????

så säger maken 
där gick framvagnen sönder / bärarmen 

gr*** urk blä **** höll jag inom mig 

Dock lyckades han ratta sin bil så han kom 2:a i det heatet 

han blev 2:a i alla sina heat &  framvagnen / armarna losnade sprack i brickor/ svetsar bla bla bla 
jag vet inte hur man annars förklarar 

Han blev 5:a totalt , dock körde han ut ifrån finalen och stannade utanför med då rasad motor & dålig framvagn 

Men jag blir så glad över att se honom och att höra andra säga att han fixar det bra trots alla motgångar med denna bilen 

Lite nu tillbaka till just mig ,  jag är ju inte mycket för att invänta protester & ta tid med omkörningar mm

Så när 2 förare fick hjälp på startplattan att meka utav ...........

Så vinkade jag bort dom ifrån plattan 

NI FÅR INTE STARTA 
 herregud 2 så rutinerade förare ...........
hörde senare någon av dom tyckte heatet kunde gått och vi inväntade protest ???
Nepp så tänkte inte jag iaf 
Och då start personalen ropade  på mig ...........

Jaja vet att klubben iaf tyckte jag gjorde rätt 

Och om dom nu kände sig felbehandlade kunde ju dom lagt protest !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Man slutar aldrig förvånas över saker 

//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar