Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 15 augusti 2013

Började med att ta ledigt

Och så var/ är  även mina "lediga dagar" slut 
2 veckors semester har jag haft eller 4  är det ju men uppdelat i omgångar 

Plikten enl schema kallade på mig idag , men innan jag gick  på sista 2-veckors ledigt så insåg jag ju att vikarierna kan jobb mera & ville 

Så jag fick plötsligt ledigt en vecka till 
Iofs var det ju bara 1 morgon denna innan helgens 24 tim pass kräver min närvaro 

Och vad har jag gjort med denna vecka ??  !!

Jo inget & massa saker 

Kunde ju önskat lite bättre väder , har ju fått springa hem i regnet med mat varorna  & tankarna att sitta på café och mysa med tjejerna ( Nellie& Tulia ) var/ blev just bara tankar 

Men jag är inte bitter & sur över sista dagarna 

På tal om schema är jag inne i period då jag inte alls har den kontrollen hur det ska ligga 
Ibland vill jag inte alls jobba morgon & då går det önska hyfsat 
Och ibland kör jag gärna morgon 

Urk känner jag ofta ha ha 

Men just nu är jag ju som sagt inne i period då många lediga dagar finns på schema 

Idag torsdag , regnet hänger tyvärr över oss 
Men ska nog fixa en härlig dag ändå !!!


Även om denna tjej försöker se ut som hon inte vill något just nu 

Mina / våra ungdomar sysselsätter sig som typiska tonåringar !! 
Sover länge och är lagom dryga mot varandra 
Hm 
Hm

Jodå jag gillar också slappa lite och  kan också vara dryg .....

Nu ska bryggaren få göra sitt 

//ciao  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar