Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 13 augusti 2013

Måste bara IGEN

Min blogg & mitt tjat 

Japp här kommer jag vara 

Gärna här också 

Även här 

Och här 

Även om mitt liv fylls på med energi av detta 

Så ska det bli skönt att inte vara på folkrace 

Självklart är det helgen innan & helgen efter 
Ha ha 

Även om jag gärna varit hemma & på solkustbanan 31/8  IDIOT BLEV JAG NÄSTAN KALLAD 
men men 

Egen tid med ala' familja 
ORDEN STANNAR NÄSTAN I HALSEN 

Någon frågade hur ofta vi har semester ihop 
Förutom v 27-28 

Svar ???!!!! ...,,,,,


Väskorna ska snart hämtas och väljas av vilken passar till vem ??

Jodå maken kan ha Ica kasse 

Ciao så länge 





1 kommentar:

  1. Det ser så otroligt fint och skönt ut hoppas verkligen ni får en bra resa

    Har precis hittat din blogg , verkar inte som ni är så mycket lediga tillsammans hela familjen även om era barn verkar större behöver man tid och det viktigaste är livet mellan vuxna och det lyser med frånvaro här tycker jag . Du skriver ju även om att du och din man inte har det så
    försök att ändra på det

    Önskar dig en fin dag

    SvaraRadera