Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 4 augusti 2013

Jag är här

Jag har kollat era bloggar 
 och någon utav er har jag ju träffat senaste tiden

Har massor som bubblar , men tror det blir sortering av allt annars kommer ni inte att förstå något alls 


knappt någon ?? !!!

Jo därför det handlar ju om onsdag  - söndag med  massa härliga saker , personer , bilar

men kan lova att stor svart sopsäck med tankar skulle det kunna bli
 

Ni kan vara lugna , tänker inte vara elak eller skälla på någon

Klart jag även har andra saker än  vad som hänt onsdag- söndag uppe i toppen av mitt ljusa huvud 

jaja nu skiter vi i det ....................................................................................................................................................................................................................

//Ciao på er 


1 kommentar:

  1. Ska bli spännande att läsa dina funderingar över dagarna som passerat

    Klart man måste sortera mellan varven , men bjud på dig som du gjort innan tycker du är ganska så lugn i dina ord

    SvaraRadera