Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 6 november 2013

Den är inköpt


Men just nu är den helt 

Blank , har inte ens öppnat den 
Klart jag vet hur den ser ut inuti 

 Jag ska fylla i "viktiga" händelser 
Just nu vet jag iaf 

Att dottern ska ha kvalitetstid 
Eller hette det kvantitet 
Enl inlägg på Facebook 

Jaja hon ska iaf ha mysahelg med mormor &moster 

Iofs så kommer nog dom vara tröttare än henne efter helgen ?? !!!

Födelsedagar brukar jag också fylla i tidigt 

//

3 kommentarer:

  1. Började bli orolig då jag inte sett dig lägga ut den var inhandlad
    Blir det inte att fylla i någon motorsport vad det nu heter race något ?

    kram Malin

    SvaraRadera
  2. Väntar med spänning om du mot förmodan skulle avslöja något annat

    Undra också om något hänt ? du verkar lite dyster eller dämpad
    Fin söndag önskas du

    SvaraRadera
  3. Sätt fart nu och fyll i den med massa trevligt , glöm inte egna tiden med din man , den är väldigt minimal enl dig här i bloggen

    SvaraRadera